1. چیزهای جدید را امتحان کنید و مهارت های جدید بیاموزید

رجینا، یک داروساز، می‌گوید که باید به خودتان فضایی بدهید تا کاری را انجام دهید که به نظرتان سرگرم‌کننده اما چالش‌برانگیز است.مفید ترین برنامه های اندرویدی

یادگیری مهارت‌های جدید و باهوش‌تر کردن خود در زمانی که به‌جای کار، سرگرم‌کننده است، می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد. او اخیراً روی گسترش توانایی‌های طراحی گرافیکی خود کار می‌کند که از آن به عنوان سوراخ خرگوش یاد می‌کند که با ساخت یک برچسب شروع شده است. با هر مهارت جدید، لایه جدیدی از موضوعات برای مقابله و یادگیری وجود دارد. یک امتیاز، هنگامی که مهارت‌های جدیدی را در فرآیند سرگرمی ایجاد کردید، ممکن است بتوانید آن را به فرصت‌های جانبی یا مواردی برای اضافه کردن به رزومه خود تبدیل کنید.

2. یک سرمایه گذاری جانبی یا کسب و کار را شروع کنید!

کریستین، مدیر بازاریابی از Savology، پیشنهاد می‌کند که خارج از حوزه تخصصی عمومی خود و به اصطلاح «زمین بازی» معمولی کار کنید. با انجام این کار، از چندین راه مختلف سود خواهید برد.

برای اولین بار، شما خودتان را به چالش می کشید تا در زمینه های مختلف فکر کنید، که ممکن است به معنای ارائه راه حل های جدید و متفاوت برای حل مشکلات جدید و منحصر به فرد باشد. ثانیاً، شما خود را در معرض رهبران فکری جدید و متخصصان در فضاهای مختلف قرار خواهید داد، که همه آنها ممکن است در گسترش افق خود، یادگیری مهارت‌های جدید و توسعه روش‌های جدید تفکر انتقادی مفید باشند.ورزش و هنر

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید فهرستی از ایده‌های حاشیه‌ای را در اینجا بررسی کنید، و به خاطر داشته باشید که یک منطقه جدید به این معنی است که یک منحنی یادگیری و مرحله تنظیم وجود خواهد داشت – اما هدف باهوش‌تر شدن همین است. درست؟